Arkadaşlar, bildiğiniz gibi yaz yaklaşıyor ve yaza ayak uydurmaya yavaş yavaş başlıyoruz.
Bunun yanı sıra : '' Acaba nereye gitsem?'' , ''bu yazlık kıyafetler
artık bana geliyor mu?''
gibi soruları kendimize soruyoruz.
Bugün size tatil hakkında öneri sunacağım.
1. Tatilinizin türü nedir?
Yazlığa gidilen tatil:
Eğer yazlığa gidiyorsanız rahat olun. Çünkü bir programınız yok. Her an her istediğinizi yapabilirsiniz.
Ben bu tür tatili tercih ediyorum. Çünkü özgür oluyorum.
Benim bu konuda tek sevmediğim yan ne kadar özgür olursak
olalım her zaman gittiğimiz bir yer olduğu için bir zamandan sonra sıkılmaya başlıyoruz. Bu konuda size şunu öneriyim: Her gün bir şey yapın. Ama aynı şeyleri yapmayın. Emin olun çok eğleneceksiniz. Yani kastetiğim evi hotel gibi kullanın. Evde çok fazla vakit geçirmeyin.
Hotelde yapılan tatil:
Hotellerde yapılan tatil genellikle kısa olur. O yüzden zamanınızı iyi değerlendirin. Pahalı hotel seçmeyin, çünkü oraya sadice uyumak için gidiyorsunuz. Paranızı boşa harcamayın.
2. Kendinizi yormayacak bir program hazırlayın. Ama bu programların arasında fazla mola olsun. Yoksa bir yerden sonra sıkılırsınız.
3. Bu tatili yalnız başınıza yapmayın. Yoksa bir yerden sonra sıkılırsınız. Yanınza dost olabilcek birini bulun.
4. Tatildeyken çok arkadaş edinin. Sosyalleşmiş olursunuz ve de gittiğiniz yere alışmış olursunuz.
Benim önerilerim şimdilik bu kadar
Devamı gelecek....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder